måndag, juni 08, 2015

update

Hej mina goa läsare!
dålig uppdatering, mycket på gång här, jobbar jättemycket nu!
På mina ledighetsdagar så har jag spenderat med min pojkvän och skött om loppisbordet 74!
Inte tjänat speciellt mycket men skönt nu inför....trummvirvel! Vi har hittat vår drömlägenhet!
Okej dröm&dröm.. men en som passar vår budget, avstånd från stan och helt enkelt passar vår smak. Tänker inte avslöja föööör mycket nu och dessutom har vi inte skrivit under än så. hehe. oops!

Hur som haver, håller på att fundera över möbler vad som skall säljas, kastas osv. Det kommer bli så kul, det är alltid så kul och planera till nytt ställe.. jag ser så framemot denna månadens överraskningar. Nu är det riktigt Final count down på gång i Dragsviken för min pojkvän också.. På midsommar kommer han hem och från och med nu kan man nästan säga nästa vecka ;) Riktigt härligt hörni!

Fotochallenge går inte så bra, haha, orkar inte ta outfit bilder, kan ju inte direkt ta dem själv heller så.. det har lämna lite :D men int gör de nå, ingen stress!

Kramis, Jen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar