tisdag, maj 26, 2015

lovely stress


Hej på er!
Har nyss kommit hem från handlase. Har försökt stressa genom butiken nu när ja e så ''sen'' ut!
Pommac, salt, socker osvosv. Ni vet examensfest!
Nu är det så att jag bara kommer att ha för min familj, alltså de närmaste så inget stort!
Vi kommer på samma gång ha en liten ''inflyttnignsvisning'' åt föräldrarna som inte ännu sett lägenheten vår så det kommer att bli kul och se om vi ryms alla in i ettan! 

Nog om det då. Idag var det riktigt lugnt och skönt på jobbet. Imorgon har vi genrep inför dimissionen och jag orkar inte riktigt tänka på det för det låter så jobbigt! 
Vill bara se klasskompisarna.  Sådär sent ut som vanligt så hamnar jag korta av min klänning!
Har egentligen två stycken som jag hamnar att korta av så vi skall se nu hur det blir. 
STRESSIGT med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar