torsdag, maj 21, 2015

Hej!
Idag jobbar jag kväll och har tid & lust för att blogga lite så tänkte skriva av mig innan jag skall fara ut på en promenad :) Det har varit mestadels jobb på schemat för mig. Känner mig riktigt omotiverad för att träna överhuvudtaget, jag tror jag har tappat dendär gnistan man gör under pauserna. Mår inte det bästa över det men jag vet att de kommer att bli bättre när killen kommer hem och allt lugnar ner sig. På jobbfronten så trivs jag som fisken i havet. Det är så härligt att vara där och att bemöta kunder varje dag.

Snart närmar dimissionen. Det känns som att jag har gått ut redan i mars så inga förväntningar från min del.. hehe. Har gått upp lite i kilon eller endel.. så rymsta  just och just i klänningen jag sytt på yrkesprov, måst försöka fara och springa lite så jag inte blir för stor för den :) hihi.

Oj. det känns som om det här inlägget blev lite flummigt och negativt. Nåja. det är ju trots allt min blogg.

Tänkte ladda upp lite bilder av vårt vardagsrum som vi är supernöjda med!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar