onsdag, maj 06, 2015

ananas

Hej på er, oj va länge sen sist. Hoppas ni inte längtat för mycket! hehe. Jag har jobbat jobbat, varje dag nästan förutom igår, då hade jag viikkovapaa riktigt skönt, och idag hade jag endast veikkaus skolning 1½ h. Uppdaterar lite she-loppis i förhoppning av att få sålt för att ja försöker rensa här hemma! Superkul att den nu funkar och rullar på och växer av sig själv! Vi har fått så himla bra respons och alla verkar riktigt nöjda.

Jag har riktigt kalabalik råddigt här hemma men jag har lixom ingen motivation alls att börja städa när inte alla möbler än har kommit hit. Massa korgar och saker på golvet.. hehe i vår lilla lya.

Längtar så till helgen för då får ju J komma hem och hjälpa mig städa, och sådär annars så känns livet enklare när min andra hälft också är hemma.

Förutom dedå? jag har börjat söka efter långklänningar inför dimensionen.. är inte säker om jag skall bära min egen eftersom jag tror att jag har gått upp lite i kilon.. så vet inte om jag går i den, och har heller inte tid att sy om den. Eller ens sy en ny.

Vi får hålla tummarna helt enkelt!

bildbrist idag.
(elsamarianilsson.tumblr.com)



bildbrist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar