onsdag, april 01, 2015

Sevendays



Idag är jag på Sevendays sida om vårt reportage från beklädnads, kul! 
Jag hoppas ni gått in och läsa på den redan om inte, så kan ni läsa HÄR . 


I morse vaknade jag riktigt sent, såg på serien så himla sent så det blev en väckning 11 tiden i morse, hade sån hemsk huvudvärk när jag sov så länge så jag tog mina träningskläder på och for några km ut och gå och där i mellan lite joggning. 


När jag sedan kom hem blev det nog en riktig plätt kalas! 
Jag börjar bli väldigt beroende av plättar om man kan säga så, haha!
Dom är så goda och så enkla att laga ihop. 

Senare ikväll blir det musikal med Sofia, ser så himla mycket framemot det så nu skall jag hoppa i duschen och piffa upp mig för kvällen! 
Ha en bra dag sötnosar xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar