lördag, april 18, 2015

RYGG SKOTT HELVETE

Hej kära ni!
Har haft en liten bloggpaus utan förvarning. Jag hoppas ni inte slutat läsa för det.
Jag har en massa roliga äventyr på gång, jag har bland annat fått heltidsjobb på K-Supermarket här i Jakobstad, så från och med tisdag så träffar ni mig där! Är fortfarande inhoppare på Maxifun nog, så kanske ni fortfarande ser mig där nån gång. I sådana fall helgen! =)


Vad har jag gjort då?


Jag har cruisat solnedgångar och soluppgångar med musik i mina öron.
Jag har sökt jobb på totalt 10 ställen? (jag vet ''oouhmahgaad'')
Jag har försökt bli av med allt kläder jag äger :) (har lagt på loppis bord 92)
Jag försöker sälja bort mina möbler, less is more ;)
Jag har joggat 1-2 ggr per dag.
Jag har besökt Easyfit.
Jag har sovit länge och vaknat sent och se på 90210.
Jag har saknat min pojkvän som äntligen får komma hem idag.
Jag har umgåtts med Wilma&Wilton och sett hur mycket kidsen växer, bäst!
Jag va på min första vårens riktigt tråkiga alone skate session vid tupis.

& så lider jag av Ryggskott idag!
alltså nej, jag blir så arg, så dålig timing!
Jag hade tänkt fara till #Grubbo och skejta dagen lång, gå på marknad, ta en joggtur, äta massa gott, göra en massa yoga övningar, enda jag kan göra är sitta, gå och stå. :@

& nu lägger jag en superduper fake happy throwback bild från modeshowen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar