måndag, april 06, 2015

LOVE


 Idag har jag fått vakna upp ännu en sista lomapäivä med denhär prinsen! 
Han hade vaknat tidigare än mig och inte väckt mig, sen efter nån timme så hör man honom i köket ha en massa ljud så steg jag upp, där står min prins och diskar och steker ägg på samma gång?
Multitasking för första gången, super överraskad blev jag ju såklart! Brukar somsagt inte tycka om att han står i köket, för det är ju min plats! Men så himla söt på alla vis ändå, Tack älskling!

Vi for iväg till hans farsa och där polerade de och tvättade upp skönheten Skyline. Donald var också där och tvättade tjejen. 

For på middag och sen förde vi Jeremias tillbaka till tågstationen. Ännu en gång. Dethär armén får börja ta slut snart, som tur är det bara tj72! eller sjuttiotre jag minns inte. Hur som haver ha det gött my friends!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar