måndag, april 27, 2015

LOPPIS




hej hoppsan på er! Hoppas ni är med på loppis utan regler på fb, jag har nämligen lagt lite saker på loppis! Kom just hem från jobbet, eller ja det var nog en stund sen. Hade bara 3,5h idag för lite inlärning så det var riktigt chill!

 Har varit och kollat till loppis lite och fynda lite saker på dagen, så nu försöker jag tömma bort lite emellanåt. Jag längtar så till onsdag, då fyller jag ju nämligen 20. Inte för att jag har några planer, men för att det ser ut som att jag är ledig.. hehe! än så länge, kanske får tid imorgon att jobba förstås, men då får ja hoppas på morgonskift!

 Sen på torsdag skall jag kanske iväg till kokkola me syrran och hennes fästman på lite shopping och RAX. Längtar också efter onsdagen pga Jerku har tagit sin extra dp = dagpermission? Ja. Han får ta ledigt då han har varit så duktig på att skjuta, så nu missar han dock inte min födelsedag.. stackars killen har barettmarsch imorgon så jag kommer få en trött och sliten krigare hem på födelsedagsnatten!

Ja, hur mår ni då kära vänner? 
Jag mår annars bra, har varit lite sjuk men tryckt i mig ingefära för att kunna vara i jobbet och försökt va positiv osv. Hoppas ni har det fint för nu skall ja ta det riktigt lugnt! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar