måndag, april 06, 2015

LONELY




Jag har så himla tråkigt idag på så många sätt. Efter att vi förde Jeremias så kände jag mig så febrig. Lite sådär små frossig av mig fast vi åt tidigare men hade lust och laga ihop en liten rätt så jag tog nåt jag hade hemma i frysen och gjorde denna lilla rätt, vilket blev rätt så god! 

Glasnudlar
rödlök
wok grönsaksblandning
nånslag medwurst
och en massa chili såklart :)

Har suttit och kollat på lite serier men det är så förbanna mig tråkigt!
Hade blivit så van att ha Jeremias här bredvid mig och nu, ingen!
Attans. Hoppas man kan sova inatt i varje fall.

btw om nån undrar så har jag börjat fota med en systemkamera. En som dock har sönder blixten men bilderna blir ju iaf tusen gånger bättre än telefon. haha nå inte kanske tusen men. Är så mycket mera nöjd med dessa bilder! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar