lördag, april 18, 2015

LAESH CLOTHING

Som sagt så tänkte jag köra igång en liten tävling då för att få lite start på den här efterlängtade sommaren som kommer snart!

Jag har Laesh som sponsorerar mig i skateboarding. Jag har fått och själv handlat från Laesh!
Men eftersom kläderna är lite svårare att få tag på så kommer jag lotta ut nån lycklig tävlare här så för att delta så gör följande.

OBSERVERA att kläderna har blivit anv 1-2ggr. storlekarna är 
1st L
4 st S

Man vinner alltså ett plagg! :)
Kommer att ha resten till salu så, skriv också i kommentarsfältet om du vill köpa nån plagg.

1. Dela denna link på FB ( @jenny le ) eller INSTA denna bild (i såfall hashtagga @jeenle)
2. skriv gärna ditt namn på kommentarsfältet och nämna gärna vad du vet om Laesh!
INTE OBLIGATORISK.


Lycka till!



5 kommentarer:

  1. What kmr int mina kommentarer fram? ����

    SvaraRadera
  2. Hej ingen aning ;) ser bara " what kmr int mins kommentarer fram " xx

    SvaraRadera
  3. Min kommer int heller fram? 😅

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj va konstigt, måst försöka reparera de på nån sätt! men taggen via fb såg jag :)

      Radera