torsdag, april 02, 2015

HUF WORLD


mina underbara huf sockor kommer från @Boardvillage en skate/street affär som finns i Kokkola.
de kostar runt 15-20€ och är superbekväma.

Denna morgon har jag riktigt slöat, har ju inget på schema så det är riktigt skönt!
Skall ta på mig träningskläderna nu och cykla till syrrans för lite motion. Idag har jag bara sitt på netflix, läst bloggar och tagit det riktigt lugnt. Fick också tvättat några tvättar. Det är riktigt skönt och ha en tvättmaskin i vår lägenhet, det blir inte något spring ner och upp till tvättrummet vilket jag hatar. Man får tvätta när man tycker, helt bra! 

Ikväll kommer Jeremias, fy sjutton va kul, jag skall förbereda en mysig middag för oss två och hämta honom från Kokkola troligen. Hoppas det inte regnar, jag hatar regnväder när jag skall köra bil, jag är riktigt kass på att köra 80km/h på en kurva och inte se nått. Blir alltid så nervös för såna situationer, eller i mörker när folk lyser helljus och det kommer en kurva. fyfan!

Ha de bra gott folk, jag skall nu fara iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar