torsdag, april 09, 2015

fyndhörna


Jag var rätt flunssig imorse men kände mig så yr av att bara sitta inne och se på serie hela dagen så jag for cyklandes till loppis en vända. 
Jag fyndade allt som jag har på bilden för en 3€ så himla nöjd, 
Flaskorna ser så unika ut. Tabletten hoppas jag hitta 6st av så jag får ha på matbordet i framtiden.

Ikväll kommer Jeremias hem, blir så otroligt kul att ha någon som orkar ta hand om en när man är så sjuk, hehe så och så.. har täppt i näsan ont i halsen och pollen in my veins. POLLEN suger. 
Vad mer kan man säga? allt medicin gör mig så yr och trött.. kan inte ens gå ut 30 min innan ögonen börjar rinna som om jag har feber. nåjå. vi får hoppas det går om.. no gör det väl de så småningom. 

Nu skall jag söka lite nyttigare efterrätts recept så jag får baka lite. 
Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar