söndag, april 26, 2015

Ektorp

Hej fina ni!
Haft en liten bloggpaus, har haft mycket på gång med nytt jobb och nya möbler i lägenheten.
Som sagt så har jag börjat jobba på K-supermarket, har ca 25-30h i veckan, utöver det så är jag vid Maxifun nu som då.

Så när jag har varit ledigt har det mest bestått av Netflix, lite hemmaträning/jogg och skateboarden. Har inte hunnit göra mycket annat, försöker att få sömnen i skick också när jag byter skift varje dag!

Det är riktigt roligt på nya stället, verkligen!
Kassajobb är något jag tycker är superkul, man får träffa nya mänskor varje dag och vara social dagarna i ändan. Kollegorna är super och jaa, glad är jag!

Nya möbler har vi också som jag nämde, vi fick nya soffor.. Ikea torp kritvita(änsålänge) dom är så himla snygga och bekväma! Kommer senare i veckan också få ett nytt köks hjälpbänk och ett gammal antikt skrivbord som jag skall jobba på sidan om när jag är ledig, så då ska ja fota så ni får se!

Allt svart håller på att bytas ut till vitt, har fått nog av allt dam man ser i svart! Alltså fast det bara solar en dag så ser det ut som om hela huset skulle vara täckt av damm på svarta ytor så nu får svart räcka. Jeremias min sambo dock tycker ju om svarta möbler så han är nog lite sur över att allt ska vara så ljust nu.. men han tycker nog ändå det är kul att byta ut lite + att det känns och ser mycket renare och luftigare!

Jag har nog saknat bloggen, men energin räcker alltid inte till så från och med nu kommer jag skriva när det känns som om det behövs att rensa lite av min vardag!

5 Tips for Small Space Living: Living Room | CHATFIELD COURT
Efter stormen: IKEAlove, el sofá Ektorp / IKEAlove, Ektorp sofa
This is their version of our little white house................
Beautiful browns with grey/white interior styling



Lite inrednings inspo för små ytor som vår kämppä :) så himla mysigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar