tisdag, april 28, 2015

couple goals

Hej! nu har jag slutat för idag hade kvällskift ikväll och det var riktigt roligt.. fick lära mig stängning och dessa dagar måste jag nog medge är extra tunga eftersom att man har så fruktansvärt mycket att komma ihåg och sådär.. man får lite huvudvärk nog emellanåt att försöka hålla humöret och koncentrationen i skick.. annat än de då?

Före 16 så hann jag nog fara på loppis o tömma mitt bord. Fynda lite kläder för första gången sen.. waay back! brukar inte hitta mycket kläder på sistone bara liksom inredningsskräp :D


Imorgon fyller jag woho! Min chef ringer mig ifall det behövs jobb från morgon så stressar lite över att ja int vet om ja kan va sent upp ele int :D hehe.. men sånt får man leva med ibland!

Ja, nu kom jag på! Nu har jag blivit faster igen, verkligen lycka! Min bror har fått sin son, namnet är ännu hemligt och bilder får ni ju inte än :) ( kanske när barnet är större) 
Saknar min prins så in i h* ups, där kom ett litet svär ord. Nej men på sant! Barettmarsch? NEJNEJNEJ, ingen sku behöva utsättas för det. Tycker Jen!


Hoppas ni har det gött!

Ni som varit med i Laesh tävlingen! tävlingen avslutas imorgon! Ni som inte hunnit ännu, nya tävlare blädrra ned och vara med och vinna ett laeshplagg! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar