måndag, mars 23, 2015

we heart it

Jag blir så glad men på samma gång så himla ledsen och stressad över min framtid. Planen är alltså att ta ett mellanår nu, att jobba och att kunna resa och jobba! Jag har lagt mitt CV på de flesta ställen och håller hårt tummarna för att få mitt år uppfylld. Nästa år har jag tänkt söka in till samma som jag sökt i år också, men orsaken till varför jag sökte i år var för att det var så tidigt på året vi måste söka så jag hann inte ens tänka för. Jag vet att jag en dag vill bli färdig inom Business men just nu känner jag inget måste studera, jag vill hellre ha mer erfarenhet för att studera och bli inspirerad för att studera senare.

Som tur har jag en så stöttande familj och pojkvän som förstår mina val, de flesta i min familj har heller inte studerat vidare så för mig blir de debut. Min pojkvän planerar på att stanna här och jobba och kanske öppna eget när han kommer hem från militären.

& jag, lilla jag har planer på att resa till Irland och jobba med min kära syster, eller kanske Stockholm för att jag kan.. de e verkligen jobbigt att inte veta.. de flesta kanske njuter av ledighet men jag kan som inte bara vara och slöa.. nån annan som har varit i samma sits som jag?

Jag har ju det så himla bra här, och på ett sätt är det också jobbigt att fara men på samma gång är det så jäkla spännande på tanken.. och jag som har såna här möjligheter borde ju ta dem.
Hoppas tiden reder ut detta för mig!

♡All sizes | Stockholm 12 | Flickr - Photo Sharing!
<333😻
Put a ring on it :) | via FacebookB r i d g e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar