måndag, mars 23, 2015

W O R K

Sitter på jobbet, det är väldigt lugnt så jag hinner blogga lite, har hunnit läsa igenom lite till alkopasset men finner ingen motivation att läsa vidare, åh. tråkigt att läsa! Hann skicka iväg 3 viktiga mejl idag, skönt! Hann också lämna in mitt CV elektroniskt till några ställen.. det är så stressigt nu! Jag vill ha helg nu så Jeremias kommer hem, han har varit borta allt för länge nu! 2 hela veckor och jag är helt uttråkad nu, lägenheten har känts så tom utan honom. 

Jag är lite less på att måsta gå hem sen i dethär snöstorme.. har ni sett? omg.
Nya tag!

Sitting at work, it's very peaceful here today so I took time to blog abit. I've been reading to my alkopass but I can't find any motivation to read anymore, reading is such a boring thing to do! I also sent three really important mails today so that feels good! I also got the time to put my CV  to a few places.. it's abit stressy atm! I want to have weekend now so i get to see my prince, he has been too long away now! two hole weeks and i'm so boored to be alone, our apartment feels so empty without him.

I also have to go home in a snowstorm later, you suck Finland!
Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar