tisdag, mars 24, 2015

T H O U G H T S.


Remeber to take your time to be with yourself, enjoy your own company and feel happy! Cause in the end you are the only one that's gonna have to live with yourself.

Jag har lärt mig att ägna tid åt mig själv och inte hela tiden vara så social som när jag var yngre. Det är jätteviktigt att kunna vara med sig själv och njuta av stunden. T.ex en dag när jag har varit i skolan eller varit på jobbet så är det så jävla skönt att bara fara hem och lägga på ex. Gossip girl och se andra prata och andras liv när man får helt o hållet ta det lugnt. Det är jättenyttigt att ta hand om sig och vara med sig själv så kom ihåg det mina kära vänner. 

Att åka skateboard eller dansa är också ett sätt för mig att rensa tankarna, man tänker inte på nåt speciellt som t.ex stressar upp hjärnan och var och en av oss borde alla ha nåt hobby så vi inte hinner bli rastlösa och deprimerade. att vara beroende av sin flickvän/pojkvän är aldrig nyttigt så om du inte har en hobby så ska du hitta en idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar