tisdag, mars 31, 2015

Laesh Clothing


Usch vad jag känner mig uttråkad, idag känner jag för ingenting.. eller rättare sagt nu. Orkar inte ens redigera en bild eller ladda upp nån ny så får duga med lite reklambilder för Laesh. 
Kom hem från jobbet 15 och for direkt till min systers, hann ta en liten powernap där. Sedan for vi raka vägen till simhallen. 

Det var så himla skönt i ångbastun och bubbelpoolen, resten av simhallen var blä. haha! Kul att se Wilma plaska i vattnet. Min vän var också där så det var riktigt kul att catcha upp lite sen i somras. Så tummen upp för det.
Kom hem och hann lägga på lite Netflix men konstaterade att jag skulle nog kunna göra nånting vettigt, som då är att blogga :)


Jaa, vad skall vi prata om då? Nya trender? äh. nejnejnej! Kanske imorgon. Haha. 
Kan t.ex er tipsa om serien 90210 som jag ser nu, den är skitbra, alltså verkligen om du gillar drama och lite college-highschool aktigt så rekommenderar jag varmt. Nu skall jag söka käk i mitt lilla kylskåp. Puss och kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar