tisdag, mars 24, 2015

H & M

det blev lite shopping på h&m tidigare idag när jag höll på att pyssla, nu vill jag verkligen börja trivas där hemma, vi har bara allt sådär '' tillfälligt '' ännu. När man bor som en hyresgäst så känns det aldrig som hem, inte tycker jag iallafall.

Jag vill liksom hamra/borra upp saker och ting men sen vet jag att vi måste reparera skadorna i väggen ifall vi nångång flyttar. Eftersom Jeremias har sagt att vi skall försöka bo där tills vi far utomlands eller köper hus så kommer vi troligen bo där i 7år? så, nu kommer jag att pyssla om hela lägenheten.

Ibland tänker jag också att vi borde ha en större ifall Jeremias eller jag har kompisar över och nån vill gå och lägga sig i ett annat rum.. eftersom vi bor i en etta nu så är det ganska svårt.. men vi trivs så bra att vi inte heller har sökt efter nån annan kämppä. Så nu får jag liksom göra det bästa av situationen.. det är btw jätte mysigt att bo i en etta! tummen upp!

Jag tänker måla om alla ytor i sommar till vitt / grått. I köket och i vardagsrummet har vi tapeter så endera river vi dom eller så frågar vi lov om vi får måla på eller byta, får se vad vi orkar! :) Nu just är det neutrala färger så de e helt okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar