måndag, mars 02, 2015

D O N A L D

Hej!
Sitter hos donalds just nu han har fari iväg på badminton just, jag har så otur denna början på veckan alltså.. I helg var allt riktigt kul vi firade jeremias 20 årsdag och for ut på krogen. Idag har jag fått flunssa och så jäkla ont i halsen.. övervann tyvärr inte denna gång av Jeremias mili bobbor :P

Min telefon valde att dö igårkväll så jag har hela dan vari utan internet och telefon. Alltså jag tänkte aldrig att det skulle va så hemskt som det på riktigt är.. ni borde prova.. Jag gick seriöst till bibban och satt där en stund. fyfan. Nu har jag äntligen fått låna en telefon av min kusin och ringde pappa och styvmor ifall dem skulle vilja sponsra mig med en ny. Hoppas får man ju!! :)

Nu har jag diskat hans smutsiga disk! yey. Pojkar alltså..
Nu ska ja lägga på en film och krya min hals. viktiga dagar imorgon, måst till skolan fast kroppen tar emot, sen blir det jobb så får ta nya bloggtag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar