tisdag, februari 10, 2015

W O R K O U T


Hejsan hoppsan och god kväll på er käraste bloggläsare, jag står inte upp och ner nu utan jag sitter här hemma på datorstolen, träningsvärkarna börjar kicka in sådär smått, njuter framför bloggar med musik och snart Netflix, idag har jag haft en super dag, jobbet var riktigt skönt som jag nämnde tidigare och så har man så snälla chefer som låter en fara lite tidigare också för att gymma! not bad sidu.

Idag körde vi ben, rumpa & abs.

Marklyft, frivändningar, knäböjs, lite utfall på smith maskinen och donkeykonkey kick nånting... haha. jepp jag håller aldrig koll. Min Pt var grym hon ba ''do it'' och jag ba: ''Hell no'' typ.. nämen jag tycker nog om henne! hihi. Det var värst att cykla hem i den här jävla stormen, alltså seriöst Finland.

Nu skall jag se en film, eller Gossip girl har faktist ej bestämt mig än men.. i will see something.
Jag känner mig så mycket piggare och starkare även om det är jobbigt att ta sig till gymmet efter en lång dag, så om ni nånsin tvekar så är gymmet lösningen till allt.

Va vill ni att jag ska skriva om?
Har det varit intressant so far, comment below please :)
Ha det gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar