måndag, februari 23, 2015

U P D A T E

Hej!
Har haft en massa roliga saker som jag har gjort, hade bland annat hem min älskade pojkvän, firat en massa de senaste dagar, som då innehöll utgång, lite skateboarding och en massa mat.

Hur mår ni? Jag mår bra, bortsett att jag var så trött på eftermiddagen att jag tog en nap på 4h. Yes jag vet dåligt. Men jag måste säga att jag njuter så av sportlovet, för den har nämligen inlett redan i torsdags!

Imorgon tänker jag ta en lång promenad eller så cyklar jag till gymmet för!
Har inte träffat min pt på länge så kanske de kan vara dags för lite gym.. alltså shit det enda jag har gjort när jag inte tränat är att äta.. Haha. Btw jag tränar för att hålla formen inte för att bli smal eller någorlunda och mat är min bästa vän så ÄT GOTT FOLK! ;)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar