tisdag, februari 10, 2015

S C H O O L


Dagens spegelbild efter att jag hade cyklat en bit från hemmet och föll pladask så jag hamnade och fara hem på nytt och byta om till detta. :)
Helt vanliga skolkläder, lite Street inspirerad med mina Nike Janoskians och H&M skjortan.

Anlände sedan skolan där mina klasskamrater satt och små fnissade för att jag hade fallit, haha!
Det var faktiskt rätt så roligt, eller så inte!

Vi började direkt med modeshow planeringar, det som återstod.
 Vi fick också se jordgloben nästan färdig, supersnyggt! Missa inte. Vi hann börja pyssla blommor, som vi skall lägga till under jordgloben och på väggarna. Jag är så taggad inför lördagen!
Enda negativa idag är att vi inte fick inreda så som vi hade tänkt med sittplatser och sånt så vi är ganska arga på personalen. blää!

Sitter på jobbet och bloggar nu då det är så otroligt lugnt och skönt! Såna här dagar borde alla få ha som arbetsdag! Bästa arbetsplatsen också (kan berätta om i ett senare inlägg).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar