onsdag, februari 11, 2015

P R O J E C T

Min dag har varit riktigt bra, kom till skolan och mötte upp mina änglar och vi hade en jätte chill dag precis som nu på jobbet, därför hinner jag blogga, hehe!

Dagen har bestått av att lägga upp affischerna. Vi gick till Rådmans och Oxhamns och lag upp på deras anslagstavla. Det var verkligen throwback moments.. omg i really miss that place, allt var så enkelt back then! Sen när vi gick tillbaka mötte vi på Jay och Inxi, de hade några ärenden åt oss som var riktigt spännande ( kan presentera om dem mer i ett annat inlägg ). Ida skall snart och tävla eller snart och snart, i April så hon hade några frågor angående klädsel till oss, det var riktigt kul att ha folk på besök!

Sedan blev våran jordglob och belysnings delen färdig så det var jättehäftigt att se lite mer på finishen inför lördagen. 
Jag övade att gå med mina nya klackisar också några varv, eftersom jag kommer att gå ner för trappan så..övning krävs. Oh yes! 

Ha det bra tills vidare!

  
Elin är superaktiv.


Jag och Robin är galna som vanligt. Vi borde gå i lågstadie tycker man ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar