torsdag, februari 12, 2015

L O P P I S H A L L E N 79 / 83

Idag var jag ledig från jobbet, så jag lastade Donalds bil ( min pojkväns bror ) full av tavara från tre olika hushåll. Min kära syster Mai har skänkt åt mig en hel del väskor och kläder så jag fick beställa två bord ( 79/83 ) det blev helt fullproppad. Gå dit och fynda vet jag! Pengarna kommer jag att använda till sportlovs skate vecka så det är till gott! ;) Har lagt priserna väldigt låga så skynda på! 


Nu sitter jag och övar lite inför inträdes provet, allt är på engelska så jag är nog lite ut och seglar bland mina sentence, verkligen svårt att koncentrera sig på att läsa här hemma, måste nog ta tag i detta och åka till biblioteket flera gånger i veckan för att klara av att läsa dom här sidorna. Jag har inte svårt med engelska men då det används svåra ord i en viss mening så blir det väldigt svårt att ... förstå på nåt sätt :) well.. kämpa på säger man då! 

 Imorgon består dagen av jobb / träning och sen hem och gör en ansiktsmask har jag bestämt, sen blir de modeshow på lördagen då, ujuj händelserik vecka, det gillar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar