söndag, februari 08, 2015

L O N E L Y - S U N D A Y ' S

Hej, nu sitter jag hemma ensam, det är så himla tråkigt men så skönt också på tusen andra sätt. Jag skulle gärna ha någon hemma som bara liksom är här så man inte känner sig så ensam, det är värst på söndagar när man måste säga adjö, det tar en vecka innan man typ anpassar sig till sitt dagliga rutin.

Imorgon åker min vackra syster tillbaka till Irland så jag har bara varit med henne hela dagen, kört gubben tillbaka och ätit en måltid på Mc'Donalds. Det var inte så gott som jag tyckte förut, så jag är verkligen inte less på att jag bytt kost.

Ikväll får jag sitta och se på Gossip girl hela natten, det skall bli jätteskönt.
Har också fått bytt till nya lagren och hjul, skall bli roligt att åka i veckan till vasa kanske =)
puss ha det gött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar