torsdag, februari 05, 2015

gorgeous fabulous perfection

Anna-Kajsa Edström på bild - jag bidrog med birdpoop - photo av Robin söderholm.

Hej alla fina mänskor där ute som läser min ouppdaterade blogg.
Det är mycket på gång i mitt liv just nu, jag skulle helst som sagt vilja ligga ner och vila upp ordentligt men d är dock en situation jag inte kan genomföra nu.
Jag sitter fast mellan skolan, jobb och träning .. och det är ju såklart nåt jag valt och lycklig är jag.
Nu är det slutspurt i skolan med en massa projekt.
I mars går lilla jag ut skolan och då kommer jag ha en massa tid i världen att jobba, träffa vänner och resa! Det ser jag verkligen framemot.

Vi treor ordnar modeshowen i år och det kommer att bli så jäkla snyggt och stort!
Jag hoppas att alla ni mina bekanta kan komma dit och stöda oss (vi, treor, ettor och tvåor)
På samma gång som denna planeringen har vi också en Läderkurs just nu som vi valfritt fått välja plagg som vi vill sy.
Jag har valt att göra en kjol (jag kan gärna blogga om den skillt).

Vad jag också åstadkommit är att det verkligen gått bra att vara ensam, jag märker att jag blir så mycket starkare och joo alla klarar sig i slutändan ensam eller inte! Såklart är saknaden efter min soldat stor, men jag är så jäkla stolt över honom! <3

vi hörs va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar