torsdag, februari 05, 2015

Dagens video

Min käre vän Niko Lampinen som jag träffade när Pedersöre skulle bygga Grubbo skatepark, ett av de bästa besluten Österbotten gjort, tycker jag! Då hade de hyrt ett team från hämeenlinna som hade erfarenhet av skatepark som då satte start på vår vänskap. 
Jag är så glad att känna en så talangfull skejtare som stöttar mig och lärt mig så mycket inom sporten.
Thank you for everything Niko =)


Dagens händelse
Morgon yoga får man aldrig glömma bort, det är verkligen nåt jag börjat tycka om så fruktansvärt mycket, det är så skönt jag önskar att alla skulle prova göra de, man blir så mycket piggare i sinnet och i kroppen!

#wargpower brukar jag följa!  


Sedan sätter jag alltid ihop en fet frulle på riskakor, avokado, ägg eller gröt me tons of bääär :)
det är också en grej jag aldrig gjort tidigare som jag börjat älska att göra på morgonen.
Sedan tar jag en Powerwalk till skolan och träffar mina underbara klasskamrater!

http://jesusisthenewblack.blogg.se/ - Robin Söderholm
http://fummel-flickan.blogspot.fi/ - Anna Kajsa Edström


utan tvekan har jag den finaste klassen ever.. dom ger glädjen i vardagen! alla borde få en av var av dom :) <3 puss på er






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar