onsdag, februari 18, 2015

D E L I V E R

Jag har varit så flunssig så har varit hemma från skolan, saknar mina underbara klasskamrater så mycket, men imorgon tar vi nya tag, nämligen imorgon är också sista skoldagen innan sportlov så vi kommer att tagga till hos mig. Tur att jag har städat! Nu får ni komma och smutsa ner allt igen, Hanna, Elin, Kajsa & Robin <3

Sitter och funderar över vad jag skall blogga om så jag bläddrade runt för inspiration och läste om 5 positiva saker om sig själv via Michelles blogg så nu tänkte jag köra den utmaningen!



5 Saker jag är bra på

1. att jag är duktig på det saker jag brinner för, t.ex. Skateboard, Dans & sport överlag
2. att jag är duktig på matte och språk
3. att vara ärlig. ( ibland för ärlig )
4. att stå upp för mina vänner och min familj
5. Städa

Skatecamp i Köpenhamn ( Nina Mejden ) i Bakgrunden

Skateresa i Helsingfors, fotad av Suvi Höyden



5 Saker jag gillar med min kropp

1. Den är vältränad ( lätt att bygga upp muskler = lite kroppsfett )
2. Den funkar som jag vill att den ska
3. Den är Stark
4. Att jag har bruna ögon och svart hår :P
5. Min midja

5 Saker jag är stolt över

1. Att jag deltog i SM
2. Att jag genomförde Beklädnads trots brist på motivation emellanåt
3. Att jag klarat mig ekonomiskt när jag flyttade ut sen jag var 17år
4. Över min pojkvän
5. Mitt liv som den ser ut idag


Älskling, Janne & Jag på STK i Jakobstad.

Jag och Charlie från Netherlands.


5 Saker jag är tacksam för

1. Att jag ändrat min kost
2. Mina fina vänner och min familj
3. Att jag och min Sambo trivs så bra i vårt hem
4. Att jag fann Jeremias är en självklarhet varför jag är tacksam för idag.
5. Att Laesh sponsorerat mig genom min skateboarding.

Jag och min bestie Amelia från Köpenhamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar