torsdag, februari 05, 2015

click click

Nu sitter jag på jobbet och det är lugnt så jag passade på att surfa omkring  junkyard.
Kan ju inte sluta mina fingrar från att klicka hem precis allt. -.-' ! 

Jag försöker dock hålla mig men jag råkade klicka för snabbt och då hamnade ett par skor i korgen som jag länge velat ha.

lånad bild från google 

Dessa skor kommer jag att åka skateboard med, såå.. det var ett billigt fynd på 40€ från junkyard.fi
åker just nu med ett par i rosa men det är väldigt svårt att matcha kläder till den (inte för att man måste se bra ut när man ändå svettas och söndrar allt o alla när man åker :p) men joo jag e ju endå en tjej... textilåkare :-D 

Det är så konstigt att tänka tillbaks på att det var för ca 2 år sedan jag började hoppa på brädan och bestämde att "jafan, du och jag brädan" kan inte fatta att man har ens kunnat utvecklas med en så svår sport som jag har valt att dela mitt liv med. Det har varit svett, tårar och hårda kamp men jag är supernöjd att jag aldrig gav upp. Så alla nya åkare där ute, don't give up, sålänge det är roligt skall du åka på allt och över alla :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar