måndag, februari 09, 2015

B U S Y - W O M E N

Skoldagen var jättekul idag bortsett från att jag försov mig en timme, alltså jag hade inte tryckt på snooze knappen utan jag hade liksom tryckt av den i sömnen, fyfyfy! Jag var helt jätte zombie hela dagen eftersom jag inte hann göra min morgon yoga och min mega frulle. Har gått runt som en tönt idag med typ ytterbyxor och allt. :) Kul att man kan bjuda på sig. 

Vi jobbade med modeshowen så nu börjar allting vara klappat o klart, bara rep kvar och seats grejer. 
Efter skolan följde jag Robin till bilskolan han skulle köra sin första lektion..Spännande for jag vidare till Vm sport och shoppade nya skate skor, (tar i ett annat inlägg) dom är super snygga! 

Nu har jag suttit här framför datorn och fyndat tågbiljetter ner till Helsingfors för en skate/snowboard resa. Det kommer bli så himla mycket packpack men ack så roligt! Looking supermycket forward. 

Har fått en massa arbetstider så jag har knappt hunnit åka till gymmet och träffat min duktiga pt Emilia. Det känns nog lite fittigt :( men.. jobb och skola och sen hem på Gossip Girl är mitt nya liv denna vecka.

Har varit så otroligt glad på många sätt idag av att vackra mänskor/bekanta har tagit kontakt även om jag varit så dålig på att göra det själv så har gått runt me smilet och städat hela lägenheten nu..

Sen kom rebecca också hit en sväng eftersom jag hade köpt lite kläder och skor från hennes fina bloppis. http://rljuuung.blogg.se/

Nu mår jag lite dåligt dock.. magen känns konstigt. Jag försöker tynga ner mig lite citron vatten men mår jätte dåligt endå.. hoppas int jag håller på att få nå magfel :( Jag skulle verkligen inte ha tid för dig magsjuka. Tack och hej.

   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar