lördag, oktober 04, 2014

story of me

Hejhej! tänkte försöka ta nya tag med skrivandet på bloggen för att själv ha nåt att tidsfördriva framför datorn och för att jag jättegärna vill dela med mig åsikter och kreationer :) Kommer också inleda mitt liv med massvis av resor nu när sista året snart är över och då vill troligen alla mina nära och kära veta var jag befinner mig. & då tänkte jag att vad är inte bättre än en finurlig blogg då?

Negativa delen under min bloggresa är såklart jag själv då, eftersom jag inte hunnit med bloggandet har jag förlorat mina gamla läsare buhu. men vi får ta nya tag och hoppas ni hänger på!

Nu läget i mitt liv då, jag är sambo med min pojkvän Jeremias, för tillfället bor vi hos hans föräldrar men vi söker lägenhet, han kommer åka in i militären snart och det är jätte skittråkigt. Jag spenderar mest av min tid hos min syster tillsammans med hennes dotter och fästman, vi hittar alltid på roliga saker, jag.. åker skateboard typ varannan dag. & studierar på vardagen, får man ju inte glömma.. fullt upp för det mesta men tid för netflix och killen finns alltid! :)

Ha det gött folket!

här är en bild på lyckliga mig&han 2010
lyckliga är vi såklart idag oxå.


1 kommentar:

  1. Härligt! Fotot är taget i juni 2011 :) hälsar U

    SvaraRadera