torsdag, oktober 09, 2014

Natten är ännu ung

Hej mina fina bloggläsare!
Jag  kanske hade nämnt tidigare i förra inlägget att jag skulle söka mig till danmark på praktik men i sista minuten fick jag en praktikplats på musikal teatern Natten är ännu ung här i Jakobstad och jag är så glad! Jag kommer få jobba med ivriga, roliga, öppna mänskor vilket jag älskar, dels kommer jag också vara med mitt gäng Laesh och ordna ett och annat, med ett och annat vill jag också säga att det är en big suprise som kommer att hända, men det får ni vänta med! :)

Jag sitter hemma idag, mådde illa inatt värk i magen p.g.a mensen så jag stannade hemma helt och hållet, mitt hjärta är i hangö tillsammans med hans bror för att hämta deras första gemensamma sportbil, kommer bli jättespännande och se den och testköra såklart!:P

nujust sitter jag också med en nyin-tejpat fulfinger eftersom jag misstänker den är liksom ja ur led,sprucken,fraktur, nånting me leden eller nått, det heter iaf

Fingerledsluxation. gör jävligt ont.




blev jätteinspirerad på att börja ny kost och ny träning, börja gymma nu när ja inte har möjlighetatt skejta utomhus.. får se vad jag hittar på :)

























längtar tillbaka till sommaren :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar